Väl i ridhuset...

När jag red i ridhuset idag så kändes det bra bitvis. I och med insidenterna innan jag kom till ridhuset så hade jag å andra sidan inte de bästa förutsättningarna för att passet skulle bli så bra som möjligt. Jag kände att jag inte fick igenom henne ordentligt men jag tror att jag inte red så bra heller. Jag kände mig lite skakig och kunde inte rikigt själv slappna av.

Jag satsade på att bara göra "lätta" saker som övergångar och lite tempoväxlingar, och inte heller rida så länge. Hon var inte så stadig i fromen och jag fick som jag nämde innan inte riktigt i genom henne. Men de bitar som hon gjorde som hon skulle kändes bra. Jag fick bra galoppfattningar, så det är jag ivarjefall nöjd med.
I morgon är det träning, det behövs!


/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0