Tävla och vinn!

Gick in på svenska ridsportsförundets hemsida och hittade den här tävlingen! Jag vill vara med men jag har faktikst inget speciellt halloween minne med tanke på att jag knappt firat det. Men jag tänkte att ni kanske ville vara med :)

Nu kan du enkelt vara med och tävla om ett schabrak till hästen och en snygg täckjacka till dig. Allt i höstigaste färgen orange.

Berätta kort om ditt bästa Halloween-minne och var med och tävla om ett schabrak från Mias och en täckjacka från Mountain Horse. Om du skickar med en bild ligger du extra bra till i tävlingen.

Skicka ditt mejl senast den 15 november. Glöm inte att uppge storlek på jacka (S, M eller L) samt storlek och typ av schabrak (ponny, cob eller full, och allround, hopp eller dressyr). 

Skriv också ditt namn, din adress samt namnet på din ridklubb. 

Märk mejlet "Halloween".

Adress för mejl: 
[email protected]
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0