Suck.

Igår när jag och Jennie var ute och red så travade vi runt litegrann i en hage. Vi travade också över några stockar som låg i hagen och avståndet var inte det bästa så Isac slog i litegrann med baktassarna. När vi kom ut på asfalten igen så hörde jag direkt hur ena bakskon glappade och jag hoppade av å kikade. Och där hängde mycket riktigt den ena löst, bara ena sidan av sömmarna kvar. Det är väl typiskt, han skoddes i tisdags. Men eftersom att jag har en sjukt undebar hovslagare så skulle hon komma ut idag och slå till den. Från och med nu tänker jag vara försiktig med att rida över stockar, haha ;)



/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Daniela

Aww, vad gullig han var på den bilden :D (Eller, jaa han är ju alltid gullig)

Han ser jätte trött ut XD

2011-10-22 @ 11:37:52
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Noomie

Tack så jättemycket! :)

Tur att du har en sån snäll hovlslagare! Ibland har man verkligen otur gällande deras skor alltså... :P

2011-10-22 @ 17:43:45
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0