Shoppinglista.

Nu är det inte ens en hel månad kvar till Globen! Jag undrar hur många gånger om dagen som jag och Jennie säger "Åååh vad jag längtar till Globen!" haha. Och jag kommer på nya saker som jag vill ha varje dag, men just nu ser min jagvillhafrånGloben-lista ut såhär:

1. Nytt schabrak och matchande lindor, är inne på rött, khakigrönt eller orange just nu.


                                  

2. Svart bred nosgrimma med vit padding.



3. Nytt dressyrspö.



4. Schyssta långärmade ridtröjor.



5. Tränings/tävlings boots.



alla bilder från google.se

6. En hel del impulsköp! De är oftast de bästa :)

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Marie

sv: Haha ja, det har hängt med ett tag :P



Hehe, jag ska till globen endast för att shoppa :D Längtar :)

2011-10-31 @ 16:15:45
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jag ska också dit :D Dock har jag inte en lika lång inköpslista som du har just nu, men jag lär ju hinna komma på saker som jag vill ha. Schabrak+benlindor i någon fin färg har jag i alla fall bestämt mig för. :)

2011-11-01 @ 18:56:38
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0