Ländtäcken.

Jag har tre olika ländtäcken, men är ändå sugen på flera! Alla mina täcken är fodrade med fleece, vilket jag egentligen inte gillar så värst mycket pga håret står upp på rumpan och det blir väldigt fult. Men jag älskar alla mina täcken ändå, haha! Men som sagt så skulle jag gärna ha ett i ull/bomull också. Men det tror jag får vänta ett tag till... Dom två som jag har köpt själv (blårandiga "wannabe-rambo" och ett svartrutigt) är i alla fall från Hööks, och det tredje (reflextäcket) har jag fått från en fin vän. Men nu när det är så kallt ute och hästen är rakad så är det bara att slänga på ländtäcke varje dag minsann, och det får man nog fortsätta med ett tag framöver...

Här kommer lite gräsliga (gamla!!) bilder på mina fina täcken, sjukt orättvisa bilder både på täckena, mig och Isac, men som sagt det var ca 1 år sedan och tack gode gud för det! 

 





/ Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0