Idag och igår.

Igår hade Jennie fullt upp med plugg så då tog jag hand om Sweetheart, och idag hade jag fullt upp så Jennie fixade åt Isac. Så himla skönt att man vet att man har någon som alltid ställer upp för en! Tack hjärtat.

Min kväll blev inte alls som planerat så jag berättar om gårdagen istället. Hade först bara tänkt skritta ut en sväng, men sen när jag kom till den härliga galoppbacken så kunde jag inte motstå en galopp. Så utan någon trav innan, bara 40 minuters skrittpass så tog jag två galopper. Isac fattade som skjuten ur en kanon och både han och jag tyckte att det var riktigt härligt! Travade dock av honom en bit sen, men sen var det skritt igen. Jag tror faktiskt att det kan vara nyttigt med lite olika ibland, hästarna dör inte av att galoppera en sväng utan att ha travat först. Underbar ridtur på världens finaste kuse :)


/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0