Förbannade gör mig förbannad.

Är så sjukt less på otrevliga och bittra människor. Det finns ingen som helst anledning till att skälla ut någon när man inte vet bakgrunden till händelsen/situationen. Det finns många som tycker att vi ryttare och våra hästar är helt dumma i huvudet och inte har någonstans att göra. Men vi har tro det eller ej lika mycket rätt till att vara någonstans som alla OM det inte finns en skylt, utsatt av kommunen, där det står att hästarna inte får passera.

I mitt tidigare stall var vi tvugna att rida mycket på landsväg och jag har fått en hel del arga bilister, galna cyklister och många långfingrar mot mig. Jag kan bli så jäkla förbannad på dumma människor som inte bara kan tagga ner och hålla sin dumma åsikt för sig själva...



/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0