Dold dröm.

Dom som känner mig vet att jag har en förkärlek till islandshästar. Har ridit islänning enda sen jag var liten men slutade och började på "vanlig" ridskola när jag var 9 år. Sen blev jag mer och mer intresserad av "vanlig" dressyr och då blev det bara så att jag fortsatte att rida ponny och häst. Men jag har varit iväg och ridit lite islänning några gånger lite då och då å det är verkligen på islandshästryggen som jag känner mig som mest hemma. Även om jag är väldigt inriktad på just dressyr å lite kraftigare ickeislänningar just nu så växer den lilla drömmen om att någon gång få ha en egen gård full med snygga islänningar. Hehe, drömma kan man ju göra..





/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0