Stackars täcke.

Idag när jag gick ut och klappade lite på Isac så såg jag att täcket hade blivit lite bitet på uppe på rumpan. Inget farligt alls, men jag blir ändå lite ledsen när mina täcken går sönder. Haha. Trots att det är en ganska stor risk när man sätter det på hästarna ute i hagen, och det är ju egentligen inte så svårt att lappa ihop. Men jag gillar inte att det bits sönder. Kan ju vara så att Isac kan ha rivit upp det själv när han stått och kliat sig, men så är det! Är så jäkla nöjd med mitt regntäcke annars, det är verkligen toppen! Relativt billigt, skitsnygg och lagom tunt å står emot regn hur bra som helst. Torkar fort också! Rekommenderar verkligen täcken från Amigo! :)


bilden är annonsbild för täcket

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hhaha.. ja, brukar oftast hända så :)

2011-11-02 @ 19:23:47
URL: http://trappalanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0