Klippning.

Tog min halvlediga dag och gjorde den sjukt oledig. Efter att vi jobbat klart här hemma för dagen så bussade jag ner till stallet och slängde ner hö. Närmare bestämt 32 stycken balar. Sen blev jag upphämtad av Liza så åkte vi till hennes stall (där jag och Isac stod förut) och lastade in hennes ena häst i transporten och rullade vidare mot ridhuset. Både Liza och Juli var riktigt duktiga, det är så kul att se att det man säger gör skillnad. Duktiga!

Sen åkte jag tillbaka till mitt stall och körde igång klippmaskinen. Till en början ville den inte klippa alls, men efter lite pill och trix så gick det igång. Isac krånglade som vanligt vid frambenen och mellan frambenen, men annars skötte han sig väl ok. Han får skylla sig själv om det inte är så snygg där nu, dummis.



/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se-Hästblogg- Officiell bloggare på Stockholm International Horse Show 2011

Sv: Nej vi fick inte det tyvärr :/ Det fanns ingen plats, Globen är ju inte så stort tyvärr :/ Men jag kommer uppdatera under hela evenemanget!

2011-11-14 @ 22:45:02
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Officiell bloggare under Stockholm International Horse Show 2011

Gud så sööt!

2011-11-17 @ 11:16:57
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0