Stallet för andra gången idag

(gammal bild)

Som rubriken lyder ska jag till stallet för andra gången idag. Tidigare så var jag i stallet och skodde henne, dock skoddes bara framhovarna så på onsdag kommer hovslagaren igen. Eftersom jag fixade allt i stallet tidigare idag så ska jag bara mortionera Sweet. Vi får se hur det blir, men jag tror jag ska tömköra lite. Eller så kanske det bara blir en promenad. :) I morgon blir det dressyrträning. Det är kolsvart ute, känns otroligt jobbigt! Eller vad säger ni, har ni vant er med mörkret?


/Jennie

Kommentarer
Postat av: MandaS

SV: Ja de är den envisa haflingern ;) Dock vill jag ha flera men de är fullt i stallet nu!

Ja fast för mig är de en frihets känsla istället att sitta bakom än på ryggen, har tävlat några små klubbtävlingar med Ebba min haflinger men nej jag vet inte, hon är ju inte speciellt utbildad! Därför skogsrider vi mest :))

2011-11-12 @ 21:52:36
URL: http://www.mandasliv.wordpress.com
Postat av: Tova

Jag tycker mörket känns jättekonstigt haha! Känns som att det är natt när klockan typ bara är fem... ;) Vill att det ska vara ljust hela tiden, fast när man ska sova får det gärna vara mörkt haha.



Men skitfin blogg!

2011-11-13 @ 13:02:14
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0