Sadel!

Jag la ut min sadel på annons för 7000 :- för några veckor sedan, det var ingen som verkade intresserad så jag la upp den i måndags för 6500:-. Igår så fick jag ett mail från en tjej som var jätte intresserad som bor på Åland. Eftersom det är en bit till Åland så vill jag ju inte lämna ut den på prov, eftersom hon lätt som en plätt kan lura mig och där står jag utan sadel och utan pengar. Så vi kom fram till att OM hon fortfarande var intresserad av sadeln, efter att jag har mätt bomvinkeln och längden mellan bossorna, ska hon köpa sadeln och sedan få ha rätt att lämna tillbaka den inom 14 dagar. (Förutsatt att den är i samma skick som innan.) Tyckte jag var en bra deal, eller vad tycker ni? :) Nu får ni hjälpa mig hålla tummarna för att sadeln blir såld :D




/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0