Rika "hästbönder"? Hurdå?

Jag är ju (som säkert många andra) en trogen följare av Bonde söker fru. Men nånting jag verkligen inte fattar är vad tex. Pär-Ola och tjejen som är med försörjer sig på? Båda två håller på med hästar, men hur mycket pengar kan man egentligen tjäna på det? Hur har de fått råd med så fina gårdar, och hur har de råd att hålla igång? Vart kommer pengarna ifrån? Jag menar om vi tar Pär-Ola, om han säljer en häst för ca 200 000 så är ju det bara en liten del av de pengarna som gått åt för att träna upp, fodra och underhålla den hästen? Och hon Johanna, vad tjänar hon pengar på? Jag fattar ingenting... Kan någon förklara?


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, precis det här satt jag och tänkte på igår..

Men ärligt hur kan johanna leva på sin gård? o.o

2011-11-03 @ 08:27:00
URL: http://dressyryttarn.blogg.se/
Postat av: Denice

Pär-ola är grym och han har eget företag inpricip. Sen har han nån eller några hästar som sponsor. Han håller hoppträningar, försäljning och ngt mer. Jag rider för honom och jag hade aldrig kommit så långt utan honom.

Tänk på att de bor också mitt på landet och hyran är då inte så dyr där dom bor kanske :)

2011-11-03 @ 21:29:01
URL: http://deniceowilma.blogg.se/
Postat av: Denice

sv: Jaa det kan man lätt säga att han har :)

jojo de är de. Jag vet inte hur han har de men som de verkar som att han lever så verkar de väldigt bra med honom lixom :)

2011-11-04 @ 19:50:19
URL: http://deniceowilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0