Mycket att se fram emot.

Nu är det lite mindre än en vecka kvar tills Globen, lite mindre än en månad kvar till min födelsedag och lite mer än en månad kvar till julafton! En hel del att se fram emot det vill säga! :) Måste sätta mig ner och skriva ner en önskelista, men frågan är, vad vill jag egentligen ha? Och vad kommer jag hitta på globen? Jag har skrivit detta flera gånger men jag gör det en gång till, det som MÅSTE hittas på Globen är:
- Ett orange eller khakigrönt schabrak

- Orangea eller khakigröna lindor

- En bred nosgrimma med vit padding

- Ett dressyrspö

- Minst en ridtröja

- Vita boots



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Kajza

Fin blogg. =)

2011-11-20 @ 19:00:03
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vad härligt färgstarkt det låter med orange schabrak, hoppas du hittar ett sådant! :D

2011-11-20 @ 21:33:50
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0