Mamma fick sig ett pass.

Eftersom att jag fortfarande är dålig i halsen och trött i huvudet så fick mamma rida Isac idag. Först hjälptes vi åt i stallet och sedan skrittade hon ut en sväng i spåret. Då passade jag på att snacka lite skit med Jennie och putsa upp mitt dressyrträns som jag ska ha på träningarna i helgen. När de kom tillbaka från framskrittningen så traskade vi ner på banan. Mamma jobbade mest med att få loss Isac i sidorna och minska ner tempot, och det gjorde hon riktigt bra! Jag kom med lite tips och korrigeringar och det såg riktigt jäkla fint ut! Blev så himla sugen på att hoppa upp och rida litegrann men jag fick stoppa händerna i fickorna och nöja mig med att se på då jag kände att kroppen skulle ta massa stryk av det. Det är viktigare att jag blir frisk så att jag kan rida sen istället. Riktigt stolt över både mammas och Isacs prestation idag, så himla duktiga! Och jag är så sjukt glad över att ha en mamma som är duktig och intresserad inom hästarna och ridningen.

Imorgon ska Isac få vila. Och på torsdag får jag hoppas att Jennie vill rida med mig :)




bild på mamma och Isac från i somras, usch så tjock han var. :S

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud, kallar du din stackars häst för tjock där? Då skaru se min pålla som vilat i inte ens en månad :P <3

2011-11-01 @ 22:44:33
URL: http://minsune.blogg.se/
Postat av: Moa

Hihi, när han är blöt/svettig ja ;)

2011-11-01 @ 22:46:46
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0