Köpa saker till foderhäst.

Jag har ganska mycket grejer faktiskt. Om jag tänker på alla grimmor, täcken, nosgrimmor osv, så blir det ganska mycket som har införskaffats de senaste åren, sen jag fick Isac alltså. Men det är ju tyvärr så att Isac inte är min egna häst utan jag har bara honom på foder. Jag har fått höra både att det är roligt med mycket saker, men också att jag är onödig som köper så mycket till en häst som inte är min...
Men hur mycket tycker ni att man ska lägga ut på en foderhäst?



Kommentarer
Postat av: Anna - FrieserKär

Jag tycker att man får köpa precis så mycket man vill till foderhästen :D

Jag köpte nästan ingenting till min foderhäst, dels för att hon hade allt hon behövde och dels för att jag inte ville köpa en massa till en häst som jag skulle lämna tillbax.

Men jag skulle nog tänka på om man ska köpa en egen häst efter och i så fall - är det samma "storlek" på häst då?

Om det inte är det, minska på det som du känner inte kommer passa nästa häst.

Bloggen äger, som vanligt! :D

// Anna

2011-11-12 @ 13:02:20
URL: http://frieserkar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har också min häst på foder och det är ju som att ha egen häst. Så jag köper saker som att det vore sin egna och det tycker jag man ska göra :)

2011-11-13 @ 21:43:25
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Tove

Du vill inte köpa honom då? :)

2011-11-14 @ 11:31:13
URL: http://tovemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0