Glömsk.

Igår när jag kom ner på banan och skulle börja longera så märkte jag att jag hade glömt att sätta på Isac några skydd på benen. Blev lite nojjig men orkade verkligen inte gå upp igen. Med tanke på att han alltid gick utan skydd innan jag fick honom, och hästar inte får ha skydd på sig under tävlingar så tror jag egentligen inte att det är så farligt om man råkar glömma benskydd/lindor ibland. Men som sagt så är jag ganska nojjig och rider/longerar/tömkör aldrig utan någon sort skydd på benen, förutom igår då...

Spolade dock varje ben med kallt vatten i två minuter efter kvällens pass, inbillar mig att det skulle väga upp lite i alla fall... klantLisa ;)



/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0