Globen, CHECK!

Jag läste häromdagen att tecken på en dålig bloggare är att de ursäktar sig för att uppdateringen har varit dåligt på senaste. Så därför skippar jag det och kör vidare istället!

Idag har jag (som alla andra galna hästmänniskor) varit på globen och bränt några lappar (och kilon kan man ju hoppas). Slänger i alla fall upp bilder på det som inhandlades snarast! Blev inte alls så dyrt faktiskt, klarade mig till och med under tusenlappen. Jag och Jennie gick bara på dressyren vilket innebar, offentlig dressyrträning, champion of the winners (tävling mellan 5 och 6åringar) och en clinic med Kyra Kyrklund. Riktigt bra dag! Är så himla nöjd :)

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0